Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

marți, 21 august 2007

tu ce crezi...

tu ce crezi ca e dragostea??

sunt deja constienta ca te-am intrebat de prea multe ori cat ma iubesti, sau daca ma iubesti, chiar daca stiam ca ma iubesti. chiar daca imi arati ca ma iubesti in fiecare zi. chiar daca o simt prin fiecare gest si privire, prin fiecare sarut si atingere. doar ca simt nevoia sa deschizi buzele si sa spui doua cuvinte fara sens...in alta limba nu le-ar intelege nimeni. altii nu ar stii ce-mi rostesti si totusi pentru mine inseamna un pas inainte si un avant pana deasupra norilor.
imi spui ca ma iubesti cand iti cer. imi spui ca ma iubesti cand nu-ti cer. imi spui ca ma iubesti cand simti. imi psui ca ma iubesti cand simt. imi spui.
dar stii ce-mi spui? intelegi ce-mi spui? simti ce-mi spui? as vrea sa-ti stiu fiecare gand, sa patrund in mintea ta, sa mor si sa renasc o data cu fiecare gand al tau. dar e tarziu. nu pot sa mor si sa renasc in mintea ta. cred doar ce-mi spui. mor si renasc sufleteste cu fiecare cuvant ce mi-l soptesti. nu am izbutit sa-mi fac curaj si sa te intreb. nu am reusit sa sper ca avem aceleasi ganduri, precum priviri si atingeri. mi-e teama sa nu gresesc, mi-e teama de dezamagire...

tu ce crezi ca e dragostea??

Ne completam.

Niciun comentariu: