Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

marți, 21 august 2007

rupe, calca, striveste, obsedeaza...

ai devenit obsesia mea... ma cuprinzi si ma strangi pana cand simt ca respiratie nu-mi mai e necesara, ca respir prin creier si inima. iti trimit aceeasi scrisoare, iar si iar. aceleasi cuvinte straine de gandul meu. aceleasi ganduri straine de mintea mea. aceeasi minte straina de trupul meu. acelasi trup strain de inima.sunt dezbracata de suflet si de dorinta. sunt goala si vulnerabila. calca-ma si lasa-ti urma sarutului pe trupul meu. striveste-ma si lasa-ti urma parfumului in narile mele.
am fost exorcizata. am ramas fara tine. te-au scos din persoana mea si m-au lasat goala, injumatatita.
mi-ai devenit obsesie cand incerc sa ma ating si nu gasesc decat van. mi-ai fost obsesie cand mi-am amintit ca iubesc, dar nu te gaseam. imi esti obsesie fiindca te astept in ziua asta lunga intrerupta de noapte. imi vei ramane obsesie si atunci cand vor ramane doar soapte. departe....esti departe, dar te simt cum patrunzi in sufletul meu si iesi cu aceeasi viteza. nu am cuvinte. te astept. te iubesc. poseda-ma iar.

Te completez.

Niciun comentariu: