Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

sâmbătă, 25 august 2007

Ramas bun:.

mi-e dor deja de tine, de noi. de rasete si lacrimi. mi-e dor de atingeri si priviri. vreau sa-ti spun ramas bun pentru doar o clipire. o sa-ti fie si tie dor. o sa te invadeze amintiri si dorinte...nu-i nimic. fa-ti scenarii, gandeste-te la cum va fi, viseaza la noi si nu...n-ai cum sa ma uiti. te luminez oriunde ai vrea sa mergi asa ca taci...nu scanci si nu-mi spune "adio". mai e putin si imi vei spune "bine ai venit". o sa-ti vad iar lumina din ochi si o sa ma incalzesti iar cu corpul tau.

mi-ai promis sa ramai aproape ca pana acum... in ganduri, in minte, in imagini. eu sunt cu tine! oriunde...oricum...oricand.
saruta-mi pleoapele seara si ajuta-ma sa adorm. cauta-ma in vis si invadeaza-ma. clipeste alaturi de mine. respira pentru noi. o sa fac acelasi lucru.

sunt umbra ta si persoana pe care ti se pare ca ai vazut-o inainte sa-ti dispara de pe retina. sunt fantoma ce-ti face galagie in casa noapte cand esti singur. sunt urma ce ti se pare ca te urmareste. o sa te gandesti la mine. si eu.
clipeste si primeste-ma inapoi.

Ramas bun:.
Te completez. Ma completezi. Ne completam.

Niciun comentariu: