Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

joi, 23 august 2007

mai tii minte cand...

.:Mai tii minte cand ma minteai si te iertam la inceput?
.:Mai tii minte cand vorbeam ca doi straini?
.:Mai tii minte cand te priveam neincetat fara sa stiu ce caut, dar sa stiu ca esti Tu?
.:Mai tii minte cand mi-ai spus prima oara ca ma iubesti?
.:Mai tii minte cand nu stiam ce vrei si ce simti, ce vreau si ce simt?
.:Mai tii minte cand nu m-ai mai vrut, singura data?
.:Mai tii minte cand am plans pentru cuvintele tale?
.:Mai tii minte cand m-ai iubit mai mult pentru o lacrima nescursa?
.:Mai tii minte cand m-ai sarutat prima oara?
.:Mai tii minte cand m-ai atins prima oara?
.:Mai tii minte cand mi-ai citit gandurile, continui?
.:Mai tii minte cand ne-am promis sa nu ne mintim si sa ne spunem totul?
.:Mai tii minte cand ne faceam planuri?
.:Mai tii minte cand ne-am dat seama ca ne-a iesit mai mult decat am planuit?
.:Mai tii minte cand dormeai pe plaja pe picioarele mele?
.:Mai tii minte cand mi-ai scris in nisip ca ma iubesti?
.:Mai tii minte cand ai primit primul lucru de la mine?il porti si azi.
.:Mai tii minte cand mi-ai dat o parte din tine?
.:Mai tii minte cand am renuntat la lume si ne-am inchis in cercul nostru?
.:Mai tii minte cand imi spuneai cat de perfecta sunt pentru tine?
.:Mai tii minte cand mi-ai promit numele tau?
.:Mai tii minte cand te-ai trezit in mijlocul noptii pentru ca eu nu putea adormii?
.:Mai tii minte cand dormeam inghesuiti fara sa avem nevoie sa respiram?
.:Mai tii minte cand mi-ai trimis cel mai lung mesaj?
.:Mai tii minte cand barfeam cu mama?
.:Mai tii minte cand ma sarutai atat de tandru incat ma topeam?
.:Mai tii minte cand mancam impreuna?
.:Mai tii minte cand mi-ai marturisit ca te-am schimbat?
.:Mai tii minte cand imi muscai buzele cu sete?
.:Mai tii minte cand imi spuneai cat iti place sa fii cu mine si cat de norocos te simti?
.:Mai tii minte cum stateam in ploaie mergand pe strada si nu vroiam sa ne adapostim mai repede, dar nu ne-a lasat cerul si s-a oprit din plans?
.:Mai tii minte cand stateam in ploaie si nu vroiam sa plecam acasa?
.:Mai tii minte frappe-ul nostru unic?
.:Mai tii minte cum imparteam ultima gura de apa, pana la ultimul strop care mereu imi ramanea mie?
.:Mai tii minte filmele vazute impreuna si cum ma agatam de tine de frica?
.:Mai tii minte lego-ul nostru?
.:Mai tii minte cand ne-am dat seama ca nu stim de ce ne iubim?
.:Mai tii minte cand tu mi-ai zis ca m-ai dezamagit si eu ti-am spus ca te iubesc?
.:Mai tii minte cand fumam fara sa zicem nimic si totusi ne intelegeam atat de bine?
.:Mai tii minte cand ne-am dat seama ca suntem unul si suntem dependenti unul de altul?
.:Mai tii minte cand ne-am propus sa citim aceleasi carti, sa vedem aceleasi filme?
.:Mai tii minte cand ne-am dat seama ca nimeni nu are ce avem noi?
.:Mai tii minte cand nu aveam incredere?
.:Mai tii minte cand am gatit impreuna?
.:Mai tii minte cand te-ai imbracat in hainele mele?
.:Mai tii minte cand ne plimbam de nebuni kilometrii intregi?
.:Mai tii minte cand te jucai cu picioarele mele si ma gadilai?
.:Mai tii minte cand eram naturali?
.:Mai tii minte cand ne trezeam noapte si mergeam sa mancam?
.:Mai tii minte cand am devenit o familie?
.:Mai tii minte cand ne-am promis ca vom fi intotdeauna asa, impreuna, unul pentru altul?

Ne completam.

Niciun comentariu: