Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

miercuri, 22 august 2007

mi-ai zis...

mi-ai zis ca ma iubesti pentru ce sunt.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru ca te iubesc.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru ce fac pentru tine.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru cum ma port cu tine.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru fiecare particica a corpului meu.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru atingerea mea.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru cum ma stramb.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru cum te sarut.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru ca trece timpu'.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru ca trebuia.
mi-ai zis ca ma iubesti pentru ca merit.

poate ma iubesti. poate ti se pare. poate iti va trece sau poate nu. poate ca merit sau poate nu. eu te iubesc.

Ma completezi.

Niciun comentariu: