Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

joi, 23 august 2007

tot eu...tot tu...

"chit ca voi scrie pana mi se descarca bateria sau voi adormi cu telefonul in mana, ma gandii ca o poza cu mine si o memorie incarcata cu intamplari de-ale noastre nu iti vor ajuta prea mult cat te aflii pe drum spre turcia. ma gandeam sa-ti dau mesajul asta abia maine seara, dar imaginea ta pare ca mi s-a imprimat pe retina si nu-mi sta capul decat la a-ti spune cat te iubesc inainte ca dorul de tine sa-mi ucida inspiratia. stiu ca nu sunt un prea bun compozitor de declaratii de dragoste cu atat mai mult cu cat dimineata e tot mai aproape iar pleoapele mi se inchid. apropos, daca ajunsasi pana aici, si te trezisi din somn sa-mi citesti aiurelile, te sfatuiesc sa il pastrezi pana maine dimineata, pentru ca te asteapta un adevarat roman.
stii, pe masura ce trece timpul imi dau seamna cat de dependent de tine am devenit. mi-e imposibil sa-mi imaginez un dialog intre noi in care unul sa zica stop. de cate ori incerc asta, un nod mi se pune in gat. nu cred ca inima mi-ar permite vreodata sa iubesc pe altcineva. acum eu sunt tu, si tu esti eu...m-as simtii tradat de propriile sentimente. am invatat ca viata cu tine e atat de frumoasa si de simpla cum pana sa te cunosc nu mi-am putut imagina. tu esti singurul motiv pentru care ma scutur si ma ridic ori de cate ori sunt jos. pentru tine nu am voie sa fiu trist sau sa pic in visare...ce ironie...vorbesc de visare cand de fapt toata viata mea de mai bine de 5 luni pare un vis frumos. ma simt atat de bine atunci cand ne gandim la acelasi lucreu...parca am fi o singura persoana sectionata in doua jumatati sortite sa isi petreaca restul vietilor lor facandu-si una alteia zilele cat mai placute. ah...ajunsesem la sms numarul 10 cand tu imi dadusi mesaj. chiar si dupa ora doua avem aceleasi ganduri. simt ca esti langa mine acum pentru ca parca imi patrunzi prin toata mintea si fiecare gand al meu iti apartine. as vrea sa ma ierti pentru ca uneori am fost confuz in privinta ta. am fost un prost care nu isi dadea seama pe ce fata extraordinara a pus mana. alteori am fost prea orbit de propriile presupuse defecte ca sa imi dau seama ca de fapt tu ma iubeai exact asa. greseam si imi pare rau. esti atat de tare din toate punctele de vedere ca simt ca mi-a pus dumnezeu mana in cap. ma simt important atunci cand in momentele proaste tu imi esti alaturi si imi spui cat ma iubesti. acum pleci, si 2 saptamani trebuie sa ma amagesc vorbind la telefon ca si cum intre noi n-ar fi mai mult de 1000 de kilometrii."

Ma completezi. Te completez. tot eu.

Niciun comentariu: