Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

joi, 26 iunie 2008

Ulite Case Copii Vise..

Fusei pana la tara in seara asta ca sa-l ducem pe frate-meo. si acolo e cald. ma asteptam sa fie mult mai racoare fiindca e atata vegetatie, dar era doar o boare mai insuportabila decat praful din oras. pe stadion se antrena "echipa" satului. purtau veste de-alea reflectorizante. ma gandesc de ce oare...hmmm. adevaru' e ca la cat de negrii sunt toti, sunt destul de necesare vestele. tot mi se parea atat de simplu. ulita, case, copii, minge, stadion, verde, iarba, pomi, praf. simplu. La un moment dat intra peste noi in curte(cum au obiceiul majoritatea) un tip beat manga care ma mir ca nu ne rupse tot gardu viu de pe langa poteca. avea treaba cu domnu' avocat(unchiu-meo). era plin de sange. el spuse ca il lovise un cal, dar dupa starea lui de ebrietate avansata creca el era calu'. oricum..instinctele mele de viitoare doctorita ma cam impingeau sa-l curat sau sa-l bandajez un pic, dar nu zisei nimic. doar ii cautam lovitura.nu statu mult si cum era cam nervos, in ciuda cantitatii de alcool din sange, nu mai zisei nimic. unchiu-meo zise ca se duce acasa. il curata pe el cineva acolo. maica-mea creca imi ghicise gandurile si ma intreba daca ma tine sa-l curat si sa-l bandajez. dadui din cap si nu mai zise nici ea nimic. adevaru' e ca initial imi paru rau de el. era asa dezorientat! da' na...cum cunosc majoritatea din satul ala si cum stiu ca majoritatea sunt in aceeasi stare 24 de ore pe zi cum ar fi putut sa se dezminta. oamenii aia se imbata si fac rau la tot ce misca in calea lor. in primul rand animalelor de prin ograda. sa-i vad cum isi bat saracii cai care oricum nu mananca nimic cu saptamanile sau cainii care nici pana acum nu mi-am dat seama de ce mai stau pe langa ei, mi se face scarba. de oameni in general. de alcool. de bici. de supunerea animalelor alora.
Prin padure era perfect. eu, pe scaunul din dreapta si prin linistea aia si in mirosul de soc sau de tei. era perfect. ma gandeam la multe lucruri. ma gandeam la vacanta, plictiseala, prieteni, dezamagiri. acolo ma simteam cel mai bine. nu simt nevoia sa vorbesc. simt nevoia sa tac cu mine. sa gandesc. sa-mi aduc aminte. e perfect. echivalent cu privitul tavanului. doar ca preludiul e mult mai scurt in masina. intru mult mai repede in starea aia. imi face cunostiinta cu mine. de-aia ador sa merg cu masina. nu conteaza unde. doar sa o simt vibrand sub mine. e fundalul gandurilor mele...

Niciun comentariu: