Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

luni, 30 iunie 2008

Hrvatska

peste 2 zile plec in croatia. munca de documentare m-a pus mama sa o fac, dar a ajuns in final sa-mi placa. avem de vizitat 3 orase frumoase si importante. oricum stiu cam despre ce e vorba, dar ce am vizitat am de gand sa scriu cand ma intorc.
asta este strada principala a orasului Dubrovnik. de fapt a orasului vechi, medieval Dubrovnik. Stradun sau Placa se cheama. pe langa ea se invart toate frumusetile orasului.
asta este unul dintre turnurile zidului ce inconjoara cetatea, cel din nord-vest.



asta e turnul cu clopot al catedralei din al doilea cel mai mare si mai important oras al tarii, Split.









iar asta e o parte din Palatul lui Diocletian, tot in Split.




iar asta e o poza din al treilea oras, Plitvice, din parcul natural de acolo cu cele 16 lacuri ale lui si cascadele astea prea frumoase.
o sa mai pun pozele mele cand ma intorc.
sincer, abia astept!

Niciun comentariu: