Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

joi, 5 iunie 2008

Separat

uite asa ne-am intors la noptile lungi si singure, la zilele calde si goale, la clipele pierdute si rupte de lume. n-am uitat sa sting luna. si e negura in abisul meu. in abisul tau? sunt iar goala. in vise alerg goala. pe dinauntru. mi-am cautat un inlocuitor al sufletului... si a fost alt gol. alt fum. alta luna.si la fel. tot goala. pe dinauntru. fumatul a ramas doar ca hrana. nu mai am cu cine sa impart tigara.
tu vrei iar inauntru. e inchis. un gol inchis. o sa se mai poata umple? doar oxigen si azot. o sa te uit si o sa respir adanc si o sa ma mint cu aer. dar o sa respir adanc, o sa ma mint cu aer si o sa te uit. ma doare si ma sufoca. ma sufoca si ma doare. te sufoc. taci si respira adanc, minte'te cu aer si uita'ma.

Niciun comentariu: