Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

luni, 30 iunie 2008

trebuie

trebuie sa ma iubesti asa cum sunt. trebuie. nu sunt perfecta. nici macar pe aproape. dar merit. trebuie sa ma iubesti pentru ca merit, pentru ca incerc, pentru ca ma consum. trebuie sa ma iubesti ca si cand ai stii cati ar vrea sa fie in locul tau. trebuie sa ma iubesti ca si cand as putea disparea in orice moment. trebuie sa ma iubesti ca si cum ar fi ultima zi a vietii tale. trebuie. nici tu nu esti perfect. si eu te iubesc. stii. dar ma iubesc pe mine mai mult. trebuie sa ma iubesti si sa ma faci sa te iubesc mai mult decat pe mine. iar. trebuie sa ma iubesti fiindca trebuie sa fiu fericita.

si daca nu. imi voi cauta fericirea, alt suflet. fiindca merit.trebuie. trebuie sa ma iubesti.

mi-a spus:"nu esti tu.nu esti fericita!". e sufletul meu. traieste. trebuie sa ma iubeasca.


nu sunt. asa vreau sa fiu iubita. si voi fi.

Niciun comentariu: