Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

marți, 24 iunie 2008

MA recreez.

pentru o perioada am uitat ca exist. am uitat ca sunt treaza, vie. am scris prostii, am citit carti despre personalitati, am iesit, am ras, am plecat, am venit, am uitat, m-am enervat, am plans, dar am uitat complet ca exist. am uitat sa ma mai gandesc la mine, la eul meu. am uitat sa reflectez asupra sufletului meu. nu l-am mai intrebat de mult ce vrea. nu mi-a mai spus de mult ce isi doreste. sunt intr-o goana stupida de a-mi ocupa timpul cu nimicuri si am uitat sa mai privesc in gol, sa ma holbez la tavan si sa vorbesc cu mine. sunt nebuna. acum stiu in ce zi a lunii si a saptamanii suntem, stiu cand trebuie sa mananc, stiu ce am de facut.stiu. am uitat sa respir pentru mine. acum respir pentru ca trebuie si astept... sa mai treaca inca o zi si inca una si inca una si inca una si inca una pana cand o sa uit ce zi a saptamanii si a lunii e, pana cand o sa uit sa mananc si pana cand o sa ma uit la tavanul ala alb si o sa port o discutie cu mine si sa aflu ce vreau.


"ce vrei?"..."nu.nu acum.stii ce vrei.uita, iarta, minte, zboara, inspira, scrie!."

Niciun comentariu: