Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

sâmbătă, 31 octombrie 2009

o zi buna.

in fiecare dimineata ma trezesc si ma gandesc ca azi trebuie sa ma bucur de viata.sa o iau asa cum e.cu bune si frumoase,cu rele si urate.as vrea sa fiu fericita in fiecare zi pentru un lucru.orice ar fi si atunci s-ar numi o zi buna.as vrea sa iubesc in fiecare zi un lucru,o amintire,un nor,un soare,un fum si atunci tot o zi buna s-ar numi.si eu ma numesc un om optimist,probabil.asa am auzit.si daca sufar in fiecare zi pentru un lucru inseamna ca aia e o zi proasta?!nu.e o zi interesanta.as vrea sa gandesc asa in fiecare zi.si sa nu am zile in care sa nu pot sa sar abisul ala din sufletul meu si sa stau sa cad si sa cad si sa cad pana cand izbucnesc in plans.si sa nu am zile in care sa nu rad.astea sunt cele mai urate zile.dar totusi in fiecare dimineata ma trezesc si ma gandesc ca trebuie sa ma bucur de viata.trebuie!

Niciun comentariu: