Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

duminică, 1 noiembrie 2009

buna dimineata!te iubesc!

in fiecare zi cand ma trezesc vreau sa-ti spun "Buna dimineata!Te iubesc!" si tu inca sa dormi linistit langa mine si sa-mi pun piciorul peste tine si sa ma dau mai aproape.tu sa-ti pui o mana calda peste mine si sa ma tragi aproape.atat de aproape incat sa pot simti cum iti bate inima si sa te simt respirand rar si calm.si sa ma pupi pe frunte incet si sa ma intepi putin cu barba si eu atunci o sa ma gandesc iar ca esti singura persoana cu care pot sa dorm atat de aproape.si tu o sa te faci ca nu ma auzi.de fapt exact cum o sa faci in fiecare dimineata,dar de fapt sa ma fi auzit si sa te prefaci ca dormi in continuare si sa-ti vina totusi sa zambesti.dar nu conteaza oricum.esti cald si mirosi atat de frumos a somn incat sa vreau sa raman acolo tot timpul.pentu totdeauna.dar in acelasi timp ma gandesc ca in cateva ore eu trebuie sa plec.si sunt trista,dar mi-e bine.si ma intorc cu spatele la tine sa ma iei in brate.si ma cuprinzi cu o mana dupa umeri si una dupa bazin si ma tragi aproape de tine. si asa o sa te simt peste tot corpul meu.bleg si dulce si...cald.si o sa ma pupi scurt pe umar si o sa te culci la loc.asa simplu.asa lipsit de griji.si eu o sa te iubesc un pic mai mult.

mi-e dor de tine.

Niciun comentariu: