Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

luni, 5 octombrie 2009

a mea sau a noastra.

hai cu mine sa dansam in lumina lunii si sa uitam de vise si nevoi.tine-ma de mana si da-mi drumul numai cand o sa-mi vezi picioarele in flacari albe-transparente.atunci o sa ma dizolv incet si liber.si o sa bei tu paharul ala de deasupra patului.si o sa fumezi tu tigara aia ramasa pe masa langa scrumiera si atunci o sa ma vezi dansand.si atunci o sa ma vezi dansand in luna.goala si libera.si o sa te bucuri de ultima mea tigara.sau a noastra.sau a mea.probabil a noastra.si totusi...
hai cu mine sa dansam in lumina lunii si sa uitam de vise si nevoi.si sa iertam trecutul si distanta.si sa luam OZNul ala spre alta lume.alta lume.alta lume cu alta luna si cu alta masa si cu alt vin si alta tigara.si acolo o sa-mi bei pseudo-vinul din pseudo-paharul meu de deasupra pseudo-patului meu gol.si o sa fumezi aceeasi ultima tigara si atunci o sa ma vezi dansand.si atunci o sa ma vezi dansand in alta luna.goala si poate libera.

a noastra.sau a mea.cred ca a noastra.

Niciun comentariu: