Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

sâmbătă, 6 februarie 2010

decat atat

as vrea sa scriu toate lucrurile frumoase pe care mi le spui si toate imaginile alea dragute...doar ca sa nu uit de ce...

imi place sa te lasi asa greu si lenes pe spatele meu doar pentru ca e singurul lucru pe care pot sa mi-l imaginez stand cu ochii inchisi, singura. si de fiecare data cand faci asta gandesc cu fiecare coltisor al corpului meu si incerc sa memorez toata senzatia aia de siguranta si caldura si... atunci ma inchid intr-o bula care opreste tot stresul, oboseala, galagia si raman decat eu si tu deasupra mea in liniste...si nici macar tu nu mai existi...nu astept sa spui nimic, sa faci nimic...doar sa stai si atat. dar sa fii acolo.

nici eu nu-ti spun ca te iubesc atat cat ai merita,da' astia suntem.si e important ca stim.

Niciun comentariu: