Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

vineri, 8 ianuarie 2010

nu conteaza

sunt suparata.sunt suparata pentru ca nu ma pot concentra sa fac nimic.nu pot sa invat cat vreau eu si cand vreau eu sau cel putin cat ar trebui.

sunt suparata pe mine pentru ca nu pot sa fiu cu tine.si stii ce ma supara si mai tare?!...ca probabil imi doresc sa fiu cu tine pentru tine mai mult decat iti doresti tu.

si mai sunt suparata ca nu pot sa am incredere in tine atat cat meriti si atat cat stiu eu ca ar trebui sa am.nu stiu de ce nu pot.cand suntem impreuna sunt bine, e totu' bine.cand nu,nu.cu toate astea stii tu;;)

sunt suparata ca ma consum atat fara absolut nici un motiv.si nici nu caut motive si nici nu vreau motive.doar mi-e greu.lucrurile importante din viata mea au fost mereu in alta ordine, dar nu conteaza oricum.prioritatile mele nu tin de mine, tin de ce se vrea de la mine.

...

Niciun comentariu: