Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

marți, 5 ianuarie 2010

iarna sub si inauntru.

stii atunci cand cand astepti metrou' si il auzi pe sine din ce in ce mai tare si apoi te izbeste aerul ala puternic in fata?!...imi place...il astept de fiecare data.stii cat imi place sa zbor.mult.chiar si acolo sub pamant.sunt lucrurile atat de mici si nesemnificative pe care le iubesc de undeva de departe.si merita sa le astept.

vroiam sa zic ca la mine nu mai bate vantul.e decat frig si atat.

si mai vroiam sa zic ca la mine nici macar nu mai ninge frumos.e doar frig si atat.

si ultimul lucru pe care vroiam sa-l zic e ca pe jos e polei si pamantul patineaza sub picioarele mele.si in loc sa alunec eu, el fuge si sunt in fiecare zi in alt loc fara sa vreau.dar tot departe si e tot frig si doar atat.

Niciun comentariu: