Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

vineri, 25 iulie 2008

.:nimic:.

in ultimul timp nu am chef sa rad. nu am chef sa ma distrez. nu am chef sa ies. nu am chef sa mananc. nu am chef sa scriu. nu. nu sunt suparata. sunt ok. sunt chiar fericita. cred ca sunt un pic coplesita de tot. probabil e iar din cauza vremii. ploua destul de mult. as dormii si as citii tot timpul. si cu toate fortele ma ridic sa mananc sau sa ies. si ies mai mult decat in zilele mele bune. e placut. doar ca mi-e greu. rad. ma distrez. mananc. uite ca si scriu. si asta nu e tot. dar nu am chef. citesc. am citit surprinzator de mult fata de ritmul meu normal. imi place anna karenina. si nici macar nu stiu de ce. azi ma pierdeam printre randuri gandindu-ma la ce imi place la cartea asta. si n-am ajuns la nici o concluzie. imi place lumea de acolo. imi plac ideile si conceptiile lor. diferite total de ce se intampla acum. imi place cum sunt scrise. pana la urma cred ca asta e. stiu ce se intampla. cartea mi-a fost povestita. deci nu pentru subiect o citesc. sunt ciudata in ultimu' timp. sunt inventiva. am multe idei. ma gandesc la multe. sunt lucida. ce mai vreau atunci?!imi place parfumul. imi place pielea. imi place tot acum. sunt atat de calma si de linistita incat ma simt intr-o bula si nu pot fi atinsa. si dorm. de mult. cred ca traiesc un pic in trecut acum. sunt undeva unde nu trebuie sa fiu. toate sunt inaintea mea. mi se pare ca trece totul prea repede. lectura. somnul. visul. tu. rasul. zambesc acum. sper sa treaca ploaia. mi-e dor de soare. si de caldura lui. somn si vis acum.

Niciun comentariu: