Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

duminică, 9 septembrie 2007

nu. n-a fost. este.

m-ai tras inapoi la tine. m-ai strans si ai patruns din nou in mine. m-ai convins ca nu s-a schimbat nimic. mi s-a parut. mi-a trecut prin fata ochilor ca o umbra toata viata mea pustie, uscata, ruginita, fara tine. am fost nebuna sa ma indoiesc de tine si de noi. am fost nebuna sa sufar pentru nimic. am fost nebuna.
ma iubesti. nu ca la inceput. ma iubesti mai mult. ma iubesti, ma iubesti, ma iubesti. te-am simtit iar langa mine. ti-am simtit saruturile fierbinti si m-am incalzit. ti le-am topit cu lacrimile mele si ne-am contopit iar si iar. mi-am revenit ca dintr-un somn plin de cosmaruri. obosita. scursa. acum mi-a revenit elementul 'viata' in sange. mi-ai intrat iar in corp si mi-ai facut sangele sa circule.
reinvii.

Ma completezi. Te completez. Ne completam.

Niciun comentariu: