Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

joi, 13 septembrie 2007

Am inteles ca doar cu tine Pot Fi

a mai trecut o zi peste mine si a mai curs o lacrima de sange. mi se apropie sfarsitul. te astept deja ca pe o ultima izbucnire a organismului meu muribund. sa nu plangi. orice sfarsit inseamna un nou inceput. voi renaste impreuna cu tine ca de fiecare data. simt furnicaturi in varfurile degetelor si ochii imi ard. e doar dor si iubire in fiecare particica din mine. ia-ti o pana din aripi. spinteca-ma si vezi-mi iubirea. semneaza-te sub fiecare atom din ea.
fac o poveste din noi doi. ne construiesc un univers paralel. vrei navete sau sulite?! vrei delicatese sau carnea cruda?! vrei viitor sau trecut?! noi suntem oriunde. noi suntem unde vrei. dar nu putem decat impreuna. legati pentru totdeauna.
am inteles ca doar cu tine pot fi. mi-e dor de corpul si vorbele tale ca o foame interioara. scriu si scriu si imi dau seama ca imi lipsesc cuvinte si fraze intregi. inchide iar ochii si citeste-mi gandurile nescrise si spune-mi iar ce simti. te ascult cu sufletul. spune-mi ce mai faci sau cum e vremea...hai sa vorbim prostii, tampenii, cuvinte absurde, fraze lungi si rima alba. hai sa ne privim in gol si vezi prin mine frumusetea lumii noastre. insira-mi citate despre dragoste si spune-mi basme, promite-mi ca noi suntem protagonistii si te cred. alinta-ma si spune-mi ca ma iubesti inainte sa adormim....si te cred.

mor si renasc. pastreaza din mine.

Ma completezi.

Niciun comentariu: