Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

marți, 16 iunie 2009

shhhh....

uitasem cat de frumoasa e linistea si de bogata de liniste e noaptea.ma chinui de ceva timp sa adorm, da' nu mi-e somn deloc.dar nu as face altceva.stau si ma uit pe tavan si ma gandesc ca nici de data asta n-o sa-mi dau seama cand o sa adorm.ma inchipui privind in soare, razand de sub un ruj rosu sangeriu.vreau sa sarut geamul din fata mea si sa-mi las copia buzelor acolo.sa suflu cald si sa-mi curga picaturile pe buze.o sa sarut cerul si razele soarelui o sa-mi fie contur.acum ma vad in geamul de la balcon intr-o aura neagra ce sa misca o data cu mine. e alb in jurul meu si o lumina slaba.si sunt singura.iar. la fel.
ieri am ascultat o persoana pe care o admir pentru ca-mi seamana atat de mult si pentru ca a realizat ceea ce eu nu am curaj sa realizez.i-am ascultat fiecare cuvant si i-am dat dreptate.atat vroiam sa zic.doar sa o amintesc.pentru ca inspira.are curaj.si rade.
de-aia vreau sa schimb tot.poate o sa am curaj.

ce ar trebui sa faca un barbat pentru o femeie?sa o inspire.asta e tot.

shhh...e liniste.

Niciun comentariu: