Pentru mine...

sunt toate lucrurile importante in alta ordine decat vrea lumea.
sunt toate lucrurile importante din interiorul meu.
sunt toate lucrurile importante pe care nu pot sa le spun.
sunt toate lucrurile importante pe care le simt.
sunt toate lucrurile neimportante.

sâmbătă, 9 februarie 2008

o sa-ti dai seama...

te-ai gandit vreodata ca sunt oglinda ta. gandesc ca tine, visez ca tine, respir ca tine, iubesc ca tine, dar nu putem fi identici... nici nu suntem. suntem diferiti ca fiecare dintr-o pereche de gemeni. sunt oglinda ta sparta. eu iti aduc ghinion si nefericire, dar bucatile male iti arata frumusetea. asa te vad eu pe tine. tu esti frumusetea si culoarea mea. tu esti miscarea si clipirea mea. tu esti zambetul si tristetea mea. si eu...sunt norocul si ghinionul tau, sunt rau si bun, sunt binecuvantare si pacat. oglindeste-te in mine. o sa-ti dai seama...

Ne completam.

Niciun comentariu: